Heb je hulp nodig? We helpen graag!

Vind antwoord in onze kennisbank

In onze uitgebreide kennisbank kan je informatie vinden over alles wat met hosting te maken heeft. Van het instellen van je e-mailadres tot aan het wijzigen van een MX-record.

Support aanvraag

Mocht je niet antwoord kunnen vinden in onze kennisbank of wil je toch liever even persoonlijk contact hebben? Dan kan je contact met ons opnemen door een support ticket aan te maken.

24/7 premium support (betaald)

Premium support nodig of hulp buiten werktijden? Neem dan contact op door een prioriteiten ticket aan te maken.

Spelregels Goedkope Webhoster

Om onze scherpe prijzen te kunnen garanderen voor onze klanten hebben we een aantal spelregels. Lees deze spelregels goed door om teleurstelling en problemen te voorkomen.

E-mail instellen service

In onze kennisbank staan handleidingen om je e-mailadres in te stellen. Kom je er niet uit? Maak dan gebruik van onze e-mailservice. Wanneer je eenmalig €34.95 betaalt helpen wij met het instellen van het e-mailadres in elk gewenst e-mailprogramma. Neem contact met ons op door een supportaanvraag te doen.

Anydesk remote desktop

Met Anydesk kunnen wij op afstand uw computer overnemen wanneer bijvoorbeeld een storing die niet via de reguliere manieren opgelost kan worden zich voordoet.

Service Level Agreement

Heb je een website die een grote mate van invloed op de omzet binnen de organisatie hebben? En wil je net dat beetje extra service van ons ontvangen? Kies dan voor een Service Level Agreement. Met een SLA overeenkomst zijn wij voor jou altijd bereikbaar op de momenten dat het nodig is.

Kan ik jullie ook bellen?

We bieden standaard geen telefonische ondersteuning. We hebben ervaren dat we onze klanten sneller en beter van dienst zijn per e-mail en zo houden we onze prijzen laag.

Stuur ons gerust een e-mail, dan zullen we bewijzen dat je van ons de beste support krijgt!

Als het oplossen van een probleem niet lukt per e-mail, dan kan je ons door het aanmaken van een ticket je telefoonnummer toesturen. We maken dan een afspraak om samen telefonisch het probleem op te lossen.

Klanten met een Service Level Agreement krijgen een 24/7 storingsnummer.

Let op: Stuur altijd eerst je vraagstuk naar ons toe via een ticket. We ontvangen regelmatig een ticket met “Bel mij op xxxxx” zonder verdere uitleg over het probleem.

Eerst moet blijken dat het oplossen van het probleem niet lukt d.m.v. een ticket. In dat geval vragen we je telefoonnummer achter te laten.