Indien de huidige provider niet wil meewerken aan het verstrekken van de EPP code kunt u het volgende doen:
U dient hem schriftelijk te sommeren binnen 5 werkdagen u de code te verstrekken. U wijst hem er tevens op dat hij verplicht is u de code te verstrekken.
Mocht de provider niet reageren dan kunt u een kopie van uw ondertekende brief aan ons mailen samen met een kopie van uw legitimatie bewijs. Wij starten dan een escalatieprocedure bij de domeinregistrar om de EPP code alsnog te verkrijgen.
EPP-code voor wegverhuizen domeinnaam
Indien u uw domeinnaam wilt verhuizen naar een andere provider kunt u in het klantensysteem uw EPP code opvragen, dat gaat als volgt:
Login in het klantensysteem en navigeer naar ‘Domeinnamen’ en vervolgens klik je op ‘Mijn Domeinnamen’.
Klik hier op de domeinnaam waarvan u de code wilt opvragen. Klik hier vervolgens in het linker menu op ‘verhuiscode aanvragen’
In de groene box zie je vervolgens jouw unieke EPP code.