24/7 prioriteiten service
Voordat u gebruik maakt van de 24/7 prioriteitenservice, willen wij u erop wijzen dat hier extra kosten aan verbonden zijn indien u geen Service Level Agreement heeft.
Het starttarief voor de prioriteitenservice is €60 exclusief BTW. Daarnaast rekenen wij een tarief per kwartier, afhankelijk van het tijdvak. In de onderstaande tabel vindt u de kwartiertarieven per tijdvak:
Tijdvak | Tarief per kwartier | Percentage |
---|---|---|
Maandag t/m Vrijdag kantooruren: 09:00 – 17:30 | €22,50 | 100% |
Maandag t/m Vrijdag avonduren: 17:30 – 22:00 | €33,75 | 150% |
Maandag t/m Vrijdag nacht: 22:00 – 09:00 | €45,- | 200% |
Weekend en feestdagen | €45,- | 200% |
Mocht u toch afzien van het melden van een escalatie, dan kunt u ervoor kiezen om een normale e-mail te sturen naar ons support e-mailadres. Wij zullen de storing dan behandelen op basis van Best Effort.
Als u akkoord gaat met de bovenstaande tarieven en voorwaarden, kunt u hieronder een prioriteitsticket aanmaken.