24/7 prioriteiten service

Voordat u gebruik maakt van de 24/7 prioriteitenservice, willen wij u erop wijzen dat hier extra kosten aan verbonden zijn indien u geen Service Level Agreement heeft.

Het starttarief voor de prioriteitenservice is €60 exclusief BTW. Daarnaast rekenen wij een tarief per kwartier, afhankelijk van het tijdvak. In de onderstaande tabel vindt u de kwartiertarieven per tijdvak:

TijdvakTarief per kwartierPercentage
Maandag t/m Vrijdag kantooruren: 09:00 – 17:30€22,50100%
Maandag t/m Vrijdag avonduren: 17:30 – 22:00€33,75150%
Maandag t/m Vrijdag nacht: 22:00 – 09:00€45,-200%
Weekend en feestdagen€45,-200%

Mocht u toch afzien van het melden van een escalatie, dan kunt u ervoor kiezen om een normale e-mail te sturen naar ons support e-mailadres. Wij zullen de storing dan behandelen op basis van Best Effort.

Als u akkoord gaat met de bovenstaande tarieven en voorwaarden, kunt u hieronder een prioriteitsticket aanmaken.

Naam(Vereist)
Waar heb je ons voor nodig? Probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen zodat we doelgericht te werk kunnen!